Wednesday 22 January 2014

kenangan raya 2013

Assalamualaikum

tiba2 hati jadi sedikit sayu petang2 hari ni
selalunya excited sebab dah nak dekat 530pm
boleh jumpa Thaqyf

sajala nk throwback kenangan eid fitri tahun 2013
xde fullfamily potrait macam tahun 2012
sebab aku sekeluarga balik raya di Terengganu
Ngah sekeluarga beraya rumah mertua di KKB dulu
Ude sekeluarga  pun beraya di kampung mertua di Perak
yang ada nordy dan boy je
sayu juga pagi raya tu
maa sedih sangat sebab rumah kosong
nek pulak dah setahun lebih xde
lagi la terasa

Tahun ni insyaAllah, turn kami sambut raya pertama di Btg Kali
teruja lebih
sebab insyaAllah akan beraya dengan baby
anak ngah
anak aku
hehehe

aku doakan semoga kebahagiaan kami sekeluarga ni akan berkekalan dan diredhai Illahi
5 beradik
3 menantu maa dan ayah
3 orang cucu maa dan ayah
meriah
(^____^)

tahun ni insyaAllah
5 beradik
3 menantu maa dan ayah
5 cucu maa dan ayah
lagi meriah
(^__________________________^)

semoga jodoh nordy pun dipercepatkan dengan suami yang beriman
ameen

boy kena tunggu few more years sebab dia baru 18tahun
kecik lagi ekekeke..sorry boy..

walau raya berjauhan, tema tetap sama
PEACH
PEACE
kami berwhatsapp gambar raya je
tahun lepas turn aku belikan maa dan ayah baju raya pertama
tahun ni turn nordy
tahun depan turn ude
tahun depan lagi turn aku
dan seterusnya
kami adik beradik perempuan je yang take turn
suka dapat pilih2 tema hehehe




 

No comments:

Post a Comment