Thursday 2 January 2014

jagalah diet demi kesihatan

Assalamualaikum

dah habis entry tentang IMC, nak share tentang semalam
daripada pagi tu ok sihat ceria
pastu bila nk balik around 2pm tu rasa lain macam
mula tu fikir maybe sebab penat dukung Thaqyf dan bgn awal
otw balik tu aku baring kat seat bealkang dengan Thaqyf
brg2 lain aku tolak sikit
asal dapat baring
sekejap je dah smpai rumah
tak sempat nak lelap
(-___-)

sampai je rumah terus rasa kepala berdenyut2
baring and try untuk tidur tapi dok bangun jaga je
then menjelang lwat petang sakit kepada makin teruk
bangun mandi, cuci rambut segala
baring duduk semua serba tak kena

dengar bunyi tv lagi berdenyut2
sudahnya aku baring kat bilik atas
tapi rasa xselesa
turun kat hall
baring sebelah suami
suami urut2kan balakang badan n kepala
tetiba rasa lain macam
nak muntah
terus tekup mulut n lari g bilik air bawah
smpai depan pintu terus terhambur segal aisi perut dan dek kerana cuai, tergelincir dalam bilik air
huhuhu
mujur smpat tahan badan dengan tangan
so xla terhentak
habis muntah penuh dalam bilik air dan dinding
mmg kawkaw punya
suami datang lepas dengan bunyi jatuh
tapi aku ckp aku ok..minta suami ambilkan tuala dan jaga thaqyf
aku boleh uruskan diri sendiri
lagipun geli la suami dan tengok
sian dia hehehehe

siap buka baju kelawar , aku cuci bilik air, tetiba perut memulas
buang air besar dan muntah lagi
Alhamdulillah, pas keluar segala isi perut, lega sangat
beransur2 hilang sakit kepala
dasyat sangat rasa sakit kepala semalam
elok muntah, elok hilang berdenyut

sebelum tidur semalam makan roti gardenia kosong 2keping dan vitagen sebotol
pagi ni bangun Alhamdulillah sihat
ntah apa silap semalam
mayb sebab minum bandung soda n shake choc
deme bergaduh dalam perut
huhuhuhu

sekian, jagalah diet demi kesihata
jangan makan macam2
sebab tu senang kalau bawa bekal air
minum air masak jewwwwww
ekekekee
my mistake

No comments:

Post a Comment