Wednesday 8 January 2014

7 Januari 2014

Assalamualaikum
Haiii
baru ada mood nak upload gambar birthday dinner semalam
hehehehe
mood sebab baru lepas transfer gambar daripada Note 3 ke laptop.
date : 7 January 2014
day : Tuesday
venue : Padi House, Galleria, Putrajaya
Host : Mohd Syukri Hafidz and son, Muhammad Thaqyf
(terima kasih sebab belanja kami semua dinner)
Guest : Kesayangans aku
1) Nur Fariza (ija)
2) Norasni (asni)
3) Rahmah (su)
4) Zarina (za)
5) Kamil Hakimi (kimi)
6) Nur Illyana (yana)
7) Mohd Fariq (fariq)
8) Nurul Syahidah (ida) 
9) Muhammad Rahmat (tokmat)
10) Nur Ayra Sumayyah (ayra)
11) miss you Wan Farah Hanim (farah)
11) miss you Emi Zaira (emi)
(terima kasih sebab belanja kek kegemaran aku)

so, ni antara koleksi gambar daripada kami semua


kek tanpa lilin..cer teka cer teka

host kecil mommy



collective caption : our family potrait (not with us are farah and emi)



collective caption: kebetulan terjumpa kawan2 suami, Felicia and Kolnah. ni la antara yang tolong snapsnap semalam..terima kasih Fel and Kol
 

collective caption : aku memang tak pandai nk group selfie..blur
cer fokus kat tokmat and kimi, nakallll
 




collective caption : ni la host kami malam tadi..heroes kesayangan aku dunia akhirat. 
walau surprise dapat dihidu namun kredit tetap ada untuk suami.
cuba lagi tahun tahun tahun depan yea yang hehehe

kami dengan ayra

su dengan ayra

mommy pinjamkan boonie ayra untuk Thaqyf sebab sama warna dengan shirt
pink ehhehehe

discuss menu barangkali. 2 pasang suami isteri - zakimi & tokmatida

yes,
kek dengan lilin
i am a proud 32years old Aisyah

aku dengan ayra. kalau tau ayra ada sure aku bawa sekali baju yang kami beli untuk dia.
eh, kata surprise kan..mana aku tau *sigh*

hosts

group photo by tokmat




collective caption : cake cutting session. ika (28 dis), emi (2 jan), ija (3jan) dan aku (7 jan)









collective caption : definisi persahabatan dan kegembiraan kami




collective caption : aku dan Thaqyf. sebelum kami pulang. tq yang for the shots. baju beli dalam talian daripada Kimi On Web. RM70 sehelai. full lining tp tak bf friendly



takmau tulis panjang2 cuma nak ucapkan terima kasih pada semua
syukur padaMu Ya Rabb kerna mengurniakan aku kebahagiaan ini
baby, mommy tunggu awak untuk edisi 33 yea..

No comments:

Post a Comment