Tuesday 8 April 2014

macamana nak hebat?

Assalamualaikum

macamana nak hebat?

hebat???

ok, kat bahagian baru ni, banyaaaaaaak sangat perkara yang perlu dipelajari
yang perlu dikuasai

contoh, aku in-charge Kelantan dan Perak
so, aku kena master parlimen/dun tu siapa yang bertakhta
haaaaa, giler nak hapai segala
so, untuk kelihatan hebat, dan untuk boleh menjawab jika ditanya,
aku google, re-arrange and print siap2 nama MP dan ADUN
tampal dalam buku nota biru muda tu
asal bos ke sapa2 tanya, aku flip je
sungguh, xmampu aku nk ingat semua nama
plus parti

so, kena la kreatif
walau takat google je
at least, ada effort kan

yang lain2 tu, kena bijak memahami permohonan
kena tau apa yang diperlukan
aku nak belajar pasal tanah pulak
buat bekalan ilmu di dada
doakan yea

sebenarnya banyak cara macamana nak hebat
sama ada kelihatan hebat mahupun jadi hebat
hehehe
kelihatan hebat dulu then perlahan-lahan menjadi hebat
insyaAllah


regards,
Aisyah
 

 

No comments:

Post a Comment