Friday 11 April 2014

786, Alhamdulillah syukur

assalamualaikum

hari ni rasa tak berapa best sangat
pertama sebab dah 3hari perut rasa terik macam kena toreh
kedua sebab dapat berita xbest pasal seseorang yang rapat dengan aku
 
Allahuakbar
dah masuk 32minggu dah aku mengandung
rasa seronok sangat bila bayangkan akan ada seorang lagi insan memanggil aku mommy
haiiii, berbunga2 rasa hati
itulah penawar terbaik untuk segala rasa tak best
trust me
anak2 dan suami mmg the best medicine

suami urut kaki
suami usap perut
suami belai rambut
suami pakaikan stokin
suami selimutkan di tgh malam
walau sambil2 dia belek hp ke
walau sambil2 dia tonton news ke
perbuatan tu sudah cukup menggugurkan segala rasa tidak enak

terkadang mengundang rasa bersalah jua
suami penat
lately, sering membawa pulang kerja pejabat
melayan anak lagi
kerenah isteri lagi
membantu kerja2 rumah lagi
dia tak merungut tp nampak cukup letih diwajahnya biar dia masih tersenyum

bersyukur dikurniakan suami seperti dia
walau ada masa menjengkelkan hehehe
namun most of the time dia cukup menyenangkan
senantiasa bikin hidup aku secomfort yang boleh hehehe

rumah bersepah, biar jela
weekend nanti kita kemas sama2

xlarat nak masak, xpe la
nanti kita makan di luar
ikut selera isteri

pakaian berlonggok2, xpe la
xpyh susah2 nk lipat, hang je
mudah
xbkedut
nk pilih pun senang

nah, apa lagi yang perlu aku rungutkan

apa jua rasa tak best yang melanda lewat waktu ini
aku anggap ia kerna perubahan hormon
aku sendiri menyuntik rasa cemas menanti waktu melahirkan
patutnya tenang2 aje

untuk tenang, aku kenang segala kebaikan suami
untuk senang, aku layan apa jua permintaan Thaqyf
 
bersyukurlah
bersujudlah
bertahmidlah


786, Alhamdulillah syukur,
AISYAH


 
 
 

No comments:

Post a Comment