Wednesday 23 April 2014

#43daystogo

Assalamualaikum

bila baca keterangan kat bawah ni, berbunga2 rasa hati esp part 'soon to be head down'

Ya Rabb pekenankanlah
Ya Rabb permudahkanlah

aku tak dapat nak nafikan kegusaran hati
aku jua tak dapat nak hapuskan kegelisahan jiwa
dan
aku tak dapat nak lenyapkan kerisauan raga
bila dikhabarkan kedudukan bayi dalam kandunganku ini breech/transverse lie
sedari awal kehamilan sehingga entry ini ditulis

bukan, aku tak terima ketentuan Illahi
bukan juga menidakkan takdirNya

setelah berperang dengan diri sendiri, akhirnya aku temui bahagia
insyaAllah, aku berlapang dada dengan segala kemungkinan asalkan aku dapat lahirkan anak ini dengan sihat dan selamat
itu yang lebih utama
bagaimana dia akan dilahirkan, sesungguhnya Allah lebih mengetahui
justeru, aku terima segalanya
(^__^)

tapi aku jua tak putus berdoa semoga kelahiran kali ini dipermudahkan
semoga aku dapat melalui pengalaman kedua ini dengan sebaik2nya
dan jika ada peluang, semoga anak ini dilahirkan secara normal
Ameen

duhai anak, mommy sayang awak
sayang sangat2
sepertimana mommy sayangkan abang awak
tak sabar nak kenalkan awak dengan big bro Thaqyf
mommy cukup yakin, kalian berdua akan jadi bff hingga akhir hayat
doakan semoga mommy dan daddy berjaya mendidik kalian berdua sebaik2nya

Muhammad?
Nur?

mommy sendiri pun surprise sebab bila tanya doktor baru ni, doktor suh tunggu dulu
tapi kalau ikut scan awal mac aritu, ehemmmmmm2 
hehehehe
sayang awak banyak2
#43daystogo




mommy awak,
AISYAH

No comments:

Post a Comment