Monday 21 April 2014

#45daystogo..dup dap dup dap

Assalamualaikum

fuhhh

pepagi isnin lagi dah meriah alam office ni hehehe
semua pakat2 ceria je
aku pun masuk office je terus terdengar suara2 gelak ketawa
seronok kan

monday brooooo
hehehe
today marks the 45days left before the edd
dup dap dup dap

BTW, weekend baru ni xkemana pun
sabtu tu pergi kenduri aqiqah anak kedua ika-talal kat tmn melawati
nasi arab saba
perghhhh
melayan wooo
dahla daripada rumah makan roti je
sampai sana mmg layan la
thaqyf pun sama
makan nasi, puding jagung, fries
 pastu ke hulu ke hilir main

around 2pm kami balik
solat zuhr di masjid area umah diorang
pastu singgah fabulous mom
beli few things hehe

dapatla 3helai nursing bra
beli ebm bottles
cooler bag
pilis trubellai (baru nak try)
and few other things

pastu terus shoot balik putrajaya
acu datang tdo rumah
malam tu dinner kat nando's alamanda
balik gedebum tdo tergoleh 4orang hehehe

esoknya, acu balk pagi
aku siapkan light breakfast je - nes panas & pau kukus kaya
thaqyf pun sibuk duk nak join hehee
pas acu gerak balik dalm 10am lebih tu, aku relax sambil kemas2 rumah

almost 1pm kami gerak ke mindef
attend wedding anak datin
last time punya kenduri, aku stay dalam kereta sebab thaqyf tdo
this time ujan lebat
elok nak sampai, thayqf tdo
againnnnnn
hahaha
dahla dia bgn pagi pastu hujan pulak kan
suami dukung thaqyf
masuk je, aku terus ambil foods
lapar weiii
nasi beriani, bubur pulut hitam, kuih seri muka, teh panas, jemput2 panas selamat dalam perut hehehe
elok aku habis makan, thaqyg bgn
terus nak makan
suap nasi beriani kosong, kuih seri muka pun dia mkn tp hat y hijau tu je
suami layan tapai, ubi rebus panas2 n telur separuh masak

makanan memang heaven
macam2 ada
hehehe
dessert style melayu ada, style xberapa melayu pun ada
pilih2 je
maklumlah kenduri org ada2 ni
hehehe
pastu nmpak tan sri zul (PAT)
dia senyum la bila aku terperasan dia
lama gk aku pndang sb nk cam
hahaha
kantoi
pasal kali ni dia pakai batik & songkok
biasa pakai uniform kan
ekekekee

siap2 makan semua, kami gerak nak balik
kt laluan entrance tua da photo booth
suami ajak ambil family photo
gedik2la suami pilih nak pegang tagging apa
lastly aku suggest LO VE & till jannah
aku pegang LO
suami pegang VE
thaqyf pegang till jannah tapi dia dok main pusing2 pulak hehe
finally, family photo turns ok
semua senyum

pastu kami request extra copy
byr rm3 je
best kan service macamni
tetamu dapat bawa balik kenangan

(^__^)

balik rumah kemas rumah
almost 12 midnight baru siap
phewwww
aku mandi and cuci rambut segala
baru lega
then sleep soundly


45 hari lagi,
AISYAH

No comments:

Post a Comment