Monday 10 March 2014

maternity shoot. newborn shoot

Assalamualaikum

zaman semakin canggih ni macam2 idea baru kan
asalkan masih berlandaskan agama dan adat
aku ok je

maternity shoot?
xpernah buat

newborn shoot?
pun xpernah buat

baby shower?
lagi la aku tak pernah terfikir nak buat

cukur jambul?
pun sama xpernah terfikir nak buat

tu belum campur pre-wedding shoot ke, bridal shower ke apa ke
xde dalam list
malam berinai atau tukar2 baju pun xde
hahahha
sorry

but this preganancy, aku cam nak buat family potrait
sebab kenkonon ni last pregnancy
*plan cmtu la*
tapi kot nanti2 tukar fikiran kan
ntah
nurse kata guna family planning je jgn ikat sebab muda lagi
aku setuju hehehe

okla, shoot ni lebihnya sebab nk meraikan abang thaqyf yang dah besar panjang banyak akal tu disamping menyambut kelahiran baby
kenangan la
aku plan nk minta tolong adik aku, acu dian je amikkan gambar kami sekeluarga

takdela gempak2 nk hire prof photog bagai kan
just g snap2 outdoor je

tapi excited juga hehehe
banyak nak kena set sebab nk buat kat sini je

date?
kalau boleh nak buat end of April
masa tu dah masuk 34week
just few more weeks to go

time : awal pagi sebelum cuaca panas

venue : tentatively putrajaya. nanti decide kat mane
taman saujana hijau
masjid besi
dataran Presint2
depan POJ
lain2

tema pakaian?
macam nak pakai warna sedondon
xpun polka dot ke
stripes design ke
hurmmmmm
tengok dulu apa yang available dalam koleksi hehehe
nak senang warna sedondon

konsep?
xde idea lagi
tapi aku suka yang xmenampakkan expecting gender
macam Ning Baizura buat, dia pgg ball, hubby dia pgg flower
mcm tertanya2 boy or girl
sweet kan

props?
simple je..based on konsep
ballons
meja kecil
printed scan baby
pakaian baby
papan hitam kecil
bola
bunga
cupcake/small cake
lain2 lagi. nanti bincang dengan acu

ni saja je la gedik2 terfikir
tp kl outputnya nanti gamabr biasa pun takpe
asalkan ada family potrait yang cantik smpurna
hehehe

newborn shoot maybe tak buat kot
takat amik gambar2 biasa je la
pastu nanti print
frame putih dah sedia ada kat rumah
(^____^)



No comments:

Post a Comment