Friday 18 October 2013

dua fasa baru bermula sekarang

Assalamualaikum

salam sejahtera..

kali ni bersiaran daripada Timur hehehehe

Dua fasa baru bermula sekarang.. 

Fasa pertama yang adalah tentang kerjayaku
Alhamdulillah
seperti yang diarahkan, 16 Oktober aku bertugas di tempat baru
bahagian baru
tugas baru
rakan-rakan baru
bos baru
staff baru
cuma masih ICU

syukur sangat sebab dah lama di ICU ni makanya ramai juga yang aku dah familiar
cuma sebelum ni atas dasar kawan-kawan
kalau pun tentang kerja sangatla sedikit
apatah lagi sekarang dah menjadi rakan sekerja
the another side of us
itu sudah pasti
doaku, moga segala-galanya dipermudahkan


fasa kedua pula tentang kehidupan peribadiku
(^_^)
Alhamdulillah, aku kini sedang hamil anak kedua
masih baru
baru tujuh (7) minggu
aku bersyukur sangat padaNya atas kurniaan ini
semoga kehamilan kali ini dipermudahkan buat kami semua
semoga aku dikurniakan kesihatan dan kesejahteraan
semoga aku diberikan kekuatan untuk melaksanakan tanggungjawabku
semoga aku diinayahkan cahayaNya
semoga anak yang bakal lahir ini sihat dan sempurna akal, fizikal dan sahsiah dirinya
Ameen

Allah,
 terima kasih kerna memberikan aku kesempatan2 ini
nikmat2 yang tak terhingga indahnya
rezeki anak mbuatkan hidupku cukup bahagia
semoga anak2ku menjadi penyebar syiar agamaMu

Muhammad Thaqyf dan baby dalam perut mommy
sayang kalian berdua
sayang sangat2
 
 


No comments:

Post a Comment