Wednesday 14 May 2014

malam 1000 kenangan JIMWPKL

Assalamualaikum

malam semalam temankan suami attend function office
daripada duduk rumah nant nak baring melepek
at least kalau keluar, bjalan juga
alhamdulillah, all goes well
sakit sikit2 je la
tp bila malam tu, xleh tidur
tu mmg dah biasa dh mnjelang proses melahirkan

mohle layan gambar
kenangan hehehe

boss tak boss kan
tetap seorang bapa
mommy siapkan anak
daddy bedakkan anak

mommy solat
daddy bersiap
anak bersilat di meja kerja daddy
semua pun nk spot check
hehehe
 
ok, both are ready
time ni aku dah mngekek2 gelak tengok suami sikat rambut belah tepi
buang tebiat aku ckp 
hahaha
suami kata, baju tak ikut tema
rambut je la y ikut tema
thaqyf mmg aku siapkan ikut tema
baju kotak2, butang smpai atas, lengan lipat
thaqyf mmg terbaik
 
the three of us
thaqyf paling ceria
muka dah kenyang

ikut suami, kenala dok meja utama
aku ni xbiasa
kita golongan marhaen je
time ni gilir2 pangku thaqyf
melayan makan bukan main lagi thaqyf mlm td
sedia la time dia nk poopoo nanti
 
mulut penuh
nasi lemak
kek
anggur
orang geram tgk thaqyf tp mcm biasa, xmau dengan orang
dokla berkepit dengan kami bdua

rezeki kami hehehe
02 is the lucky number
suami dpt hadiah hp
aku xtgk rupa cmne lagi
 
photo of the day
 
 wrap up with big smile
suami ajak g amik gambar
kali ni kena bayar rm5 each piece
xkisahla
sebab sekeping tu ada 2 pic
size besar sikit
suami pun sportingla btopi bagai
kemain nk ikut tema
mengada hahaha
thaqyf pegang gitar kecik tu
aku pegang sign ''macam comel je''
jadilah weiii
segan orang dok pandang 
ekekekeke

tq JIMWPKL atas penganjuran majlis yang santai dan meriah
cuma kami excuse at 10.30pm sebab aku dah tak larat plus thaqyf dah sleepy
walau dalam kereta kemain active dia WWF kan mommy dia ni
kenyang terlebih gamaknya

on the other side, aku mengenali suami daripada sisi yang lain
heehhehe

bakal isteri mithali,
AISYAH

No comments:

Post a Comment