Monday 5 May 2014

5.5.2014 - 6.6.2014

Assalamualaikum

hari ni 5.5.2014
insyaAllah, another 1month before my EDD 6.6.2014
 semoga baby cepat2 cari jalan to head down
ameen

last few days aku dah mula rasa xselesa dengan tubuh badan
ada je rasa yang xkena
semua serba xkena
duduk bangun baring mengiring semua serba xkena
sudahnya suami la jadi mangsa
tengah tdo ke apa ke, kena tolong sapunkan minyak lavender johnson tu kat badan isteri
picit2 manja sikit
tp kalau dia tengah tengok bola, blh jadi macam kena cubit
dah sapu2 minyak, urut2 sikit
baru rasa better dan boleh tdo
kadang tu dah lena, tetiba terjaga sampai berpeluh2
pastu xleh tdo
mata segar bugar
tp badan dah mula resah gelisah
nak bangun pun payah

last weekend kami balik btg kali
jumaat malam selepas maghrib
esoknya bawa thaqyf g klinik pakar kanak2 tan kat rawang
solat zuhr then terus ke sg buloh bawa maa ayah g wedding sedara
(aku xkenal tp ikut je la heeeee)
makan best tp xkena dengan selera aku time tu
tp aku melayan keledek goreng panas2
sedap
xmasin
tepung pun xtebal xnipis
perfect catch for me

otw balik tu hujang lebat tp gigih nak singgah AEON rawang jp
bw nyna and thaqyf main2 beli & baju 2pasang sorang
beli gak hadiah baby jiji
pastu balik
malam tu kuar dinner kat cafe 2in ria
makan serba xkena
ntahla
selera aku ke laut dua tiga minggu ni

dan hari ni, kaki dah mula rasa lenguh2
kot ada cream calsium, dah ku sapu seluruh betis & kaki
dasar bukan peminum susu
nescafe dah babai dah

pastu tgk kalender, arini dah 5.5
xperasan lagi
dah lama sikit baru perasan
eh, another 1 month to go
owh baby, please find way to head down sayang

so, aku google pasal ECV
nk bagi mental prepare
pastu kuar gambar tdo cm sujud tu
insyaAllah, akan aku amalkan
kak ju pun pesan sujud lama2 sb baby xsuka position cmtu
as it kita push baby
so baby akan cuba ubah kedudukan
Ya Allah, padaMua aku memohon
berikanlah ruang dan peluang kepada kami
Ameen


mommy of two just round the corner,
AISYAH
 
 

No comments:

Post a Comment