Monday 9 June 2014

:)

Assalamualaikum

9 jun 2014 bakal melabuhkan tirainya kurang dari 3jam lagi
Secara xlangsung genap la 9 hari usia anakanda kedua kami
Dan cukuplah 9 hari aku berpantang
InsyaAllah lagi 35hari nk merdeka
Lama lagi kan
Huhuhuhu

Alhamdulillah
Aku selamat melahirkan baby boy seberat 3.49kg tepat jam 12.14thgari
Tanggal 1 jun 2014 y lepas..
InsyaAllah ada kesempatan nnt aku update
Tp apa y boleh aku simpulkan, setiap kehamilah, setiap kelahiran punya keistimewaan tersendiri
Punya cerita sendiri
Punya keunikan sendiri
Punya suka duka sendiri

Apapun, lega sangat selepas baby selamat dilahirkan..
Lega sesangat weiiii
Alhamdulillah
Alhamdulillah
Alhamdulillah

Suami pun sentiasa di sisi
Sentiasa menemani
Sentiasa mberi sokongan
Sentiasa bersama
Thanks hubby

Ingat tak anor jiran depan rumah aku tu?
Adik ipar aku nurul bsalin 30 mei -jumaat
Aku bsaln 1 jun -ahad
Anor bsalin 3 jun -selasa
Anor je y ikut edd..dia n nirul bsalin kt hosp selayang
Aku bsalin kt pusat bersalin berisiko rendah p8

Sampai jumpa lagi di entry lain yea..

Tq semua atas doa dan ucapan selamat,
AISYAH

No comments:

Post a Comment