Wednesday 18 June 2014

day 18

Assalamualaikum

Baru dpt nk online
Sibuk menguruskan keperluan keluarga
Bila dah ada dua org anak ni, business (busy-ness) semakin btambah2
Macam2 nk kena uruskan

Mujur berpantang dgn parent sendiri
Byk la y dpt skip
Byk y maa ayah dan afik beradik bantu
Syukur sgt

Cuma hati tetap merindui putrajaya
Merindui rumah sendiri

Suami busy dgn keje
Blk mesti nk dekat jam 8pm
Awal2 pagi dh g keje
Kami less-time together
Nk borak2 pun susah
Maklumlah kt rumah ni ramai
Pastu musim world cup plak
So, kdg2 aku rs cm aku ni trophy wife je
Dgn safwan pun jarang spend time
Dgn thaqyf ada la sikit2
Hurmmmm
Aku xdela niat nk complain tp I jeed some attention somehow
Kt opis mmg busy je la
Xde calls
Xde sms
Xde whatsapp
Kadang2 tu ada la tp blh kira
Org2 hebat begitulah adatnya
Lainla aku ni, pekerja biasa2 je
Social networking pun biasa2 je
So, kenala faham

Skrgni kl nk merajuk ke terasa hati ke xde dh org nk pujuk2
Sendiri la pujuk hati sendiri

Tambah pulak sini line maxis lgsg xde
Faham2 sendiri sudah

Y penting thaqyf dan safwan ada dgn aku
Hilang sikit rs sedih2 sayu2 tu
Sekurang2nya ada dua insan y masih memerlukan aku 


Ibu kepada dua anak,
AISYAH

No comments:

Post a Comment