Friday 4 November 2011

KINDA BLOG THAT I FOLLOW???

Assalamualaikum...

hurmmmm...ada yanga tanya, what kinda blog that I follow..the answer is so simple..blog that can inspire me..yang boleh membuatkan saya kenal lebih tentang potensi diri...something like that...

BTW, since dah berblog ni, baru la mata ni terbukak luas tentang dunia blogging/blogger..xsangka kan besar betul impak alam maya ni dalam kehidupan kita..

paling best bila kita boleh 'kenal dan jumpa' kawan2 baru walaupun ada yang pangkat kakak/mak pada kita..bukan discriminate tapi  I would prefer to read/follow women's blog..sebab I kan wanita hehehe..tapi ada gak blog lelaki yang saya baca macam blog si camwhoring-handsome Aizul Marcello ..daripada blogspot sampai ke [dot][com] sekarang ni ha..siap dah buka studio named eyeStudioPhoto..kelasss kau benjoy!!!tahniah..ni la antara semangat dan inspirasi yang saya serappppppppp..

kalo blog kakak2/makcik2 ni banyak juga yang best 2 especially bab masak2 ni..bab paling best bila 'tuan rumah' 'hidang' makanan yang superb dengan gambar2 menarik..mmg tertarik..xpercaya??silakan singgah di rumah sis Azlita Masam Manis.

alamat tuan rumah lain2 nanti saya link kan yea..lambat pulak nak open new tab ni..

percayalah.....apa yang kita baca itulah yang akan kita digest dalam fikiran...sungguh, saya cukup teruja dan kagum dengan mereka mereka {merujuk kepada mereka yang bijak market potensi diri} yang bijak menjadikan hobi kepada pendapatan luyaman mahupun network social yang cukup luas..


semoga saya juga mengambil inspirasi dan spirit mereka mereka ini..bi iznillah...

1 comment: