Friday 26 May 2017

new posting from ICU to MOSTI

Assalamualaikum & salam sejahtera

alhamdulillah, kali ni bersiaran daripada aras 5
hehehe

alhamdulillah ya Rabb kerana mempermudahkan urusan hambaMu ini
02 Mei 2017 yang lalu bermulalah episod baharu dalam dunia kerjaya aku
permohonan pertukaran telah diluluskan dengan jayanya dalam tempoh yang cukup singkat
xde cable
xde org dalam
xde rayuan

aku percaya Allah sangat mempermudahkan
kerna aku senantiasa memohon padaNya
permudahkanlah
permudahkanlah
permudahkanlah

sekarangni aku bertugas sebagai PSUK di MOSTI
pertukaran secara lateral
seronok
gembira
berdebar
mixed feeling sangat2

sejak posting di sini, segala urusan domestik juga semakin baik
anak2 pun seakan memahami dan skrg ni mudah je bangun pagi, mandi dan bersiap
keluar lebih awal sikittttt je drpd dulu
aku pun dah blh adjust untuk smpai opis at least 10minutes bfore 8.30am

not that easy ok
dgn perjalanan nk hantar anak2
perjalanan ke pejabat
nak masuk parcel C
g punch card di C4
ambil pas di C5
struggle for parking (2weeks)
tp worth
i believe now i am a better person
semoga istiqomah AISYAH

mohon doakan aku yea

salam ramadhan kareem daripada aras 5 C5 hehehehe

No comments:

Post a Comment