Friday 26 May 2017

thank you so much ICU

Assalamualaikum

special dedication to my 1st love - ICU JPM

thank you for the wonderful 9years plus
dengan ICU aku menikmati pelbagai pendedahan dan pengalaman
semuanya ada
tempat pertama memulakan tugas sebagai penjawat awam
pastinya sarat dengan pelbagai kenangan
tinggi soft spot dengan ICU JPM ni

keluar bukan bererti tak sayang
pergi bukan bererti tak cinta

sayang sangat2 kat ICU JPM
teamwork
dedication
determination
networking
VAS
priority
tu semua antara yang paling memberi kesan terhadap kematangan aku dalam kerjaya

senyum je aku sejak keluar daripada ICU JPM ni sb branding ICU JPM ni kuat
apa yang aku lalui di ICU dan bersama ICU ni la yang membuatkan aku mampu senyum
penuh kematangan
penuh kelapangan
penuh ketenangan

ALLAH, berkatilah ICU JPM dan MOSTI
berkatilah
berkatilah
berkatilah


AISYAH MOSTI EX-ICUJPM

No comments:

Post a Comment