Wednesday 17 September 2014

#throwback

Assalamualaikum

throwback
terobek
siap hashtag kan
hahhaha
rasanya boleh disimpulkan bahawa raya 2014 bertemakan throwback

kita boleh tgk ramaiiiii sangat yang buat
aku tak pernah terfikir nak buat
hahahha
sebab takde koleksi gambar2 lama 
sadoooo sangat
ada la sikit2 kan tp nan hado nk terobek2

ni antara yang terobek


comel kan..
sweet je memasing dengan penuh sporting re-act like the good old days

nak dijadikan rezeki, last saturday majlis nikah dan bersanding adik sepupu aku
anak ke4 ayahcik aku
kenduri di langat
kebetulan kami 4 beradik semua ada
lepas tu anak2 ayancik confirmla semua ada

then, adik aku si nordy mcadangkan idea bernas dia

"along, jom kita throwback''

aku blur. nk throwback apa

dia tunjuk gambar kt hp canggih dia

tu dia, nak suh throwback gambar zaman gunjeng

hahahaha..

dah kebetulan semua ada, walau bukan di lokasi asal, on je la

aku susun kerusi kenduri tu 6biji

pastu aku panggil sorang2 amik tempat memasing

pas dah ambil tempat, anak ke5 ayahcik, asyraf yang yang jadi photographer tunjuk gaya gunjeng memasing..sila patuh yea

adik lelaki aku yang kemain payah nk bergambar pun, sadooo je redha bila ajak
ekekeke

so ni la hasilnya..
lumayan babe

L-R : ude, aku, ella, ngah, nordy & azrul

seriously, tak rugi babe luangkan masa buat throwback ni
boleh mngeratkan silaturrahim
boleh flashback zaman2 comel memasing (^_^)

sedara mara menjadi saksi pun kemain meriah tengok kami
best

cubalah
(^_^)


No comments:

Post a Comment