Tuesday 1 July 2014

2 ramadhan 1435H


Assalamualaikum..

Rutin sebagai ibu-pump susu
Most of the time y terluang mesti dok bkepit dgn medela fs kesayanganku ini
Walau kn on electricity due to battery y ngokngek, ia tetap kesayangan daku
Mahal wei aku beli
Main kutu nk dapatkn fs ni ms thn 2012
Bbakti ms thaqyf
Sampai setahun lima bulan juga la umur thaqyf aku bf dia
Alhamdulillah..

Ni sambil mengepam, aku online
Bolehla update blog hehehe
Sambil2, takla terasa sgt menunggu
Tau2 je dah nk penuh
Walau xsemewah org lain tp ada juga rezeki buat anakanda2 aku
Ypenting kn disiplin

Ni aku xpuasa lg so skrg tgh control food intake
Xdela mcm org bpuasa tp mkn nasi sekali je time sahur or awal pg
In between, mkn biskut n air panas sekali sehari
Air masak pun dikurangkn waktu siang
Mlm kena cover kaw2 punya
Ni semua sebab nk adjust body utk bpuasa nnt
InsyaAllah

Alhamdulillah, dah cukup sebulan usia Muhammad Safwan Hafidz
Sekejap je masa blalu
Lepas raya baru blk rumah putrajaya
Skrg ni hv fun dgn family
Cuma risau bab ebm
Peti wa sudah oenuh maaa

Deep freezer!!!
Dok tgh survey ni
Bajet dlm rm800 je
Tu siling 
Dpt y lg murah pun ok kikikiki
Allahu robbi, permudahkanla urusan aku dlm menyusukan anak2 sehingga usia mrk 2 tahun
Kuatknlah iman dan determination kami
Berkatilah tiap titisan mutiara syurga ini agar anak2 kami mjadi umatMu y taat
Ameen





No comments:

Post a Comment