Friday 20 May 2011

movie..movie..movie...

Assalamualaikum...

hehehhe...sementara tgu boss abis meeting n sementara keje dah siap ni, gigih nk buat entry byk2 *kononnn*..semalam (19 Mei 2011), ada dua movie keluar menemui penonoton {sgt skema}...NUR KASIH THE MOVIE n PIRATES {buh nama pendek je}..

dulu, aku xterjebak pun tengok movie..ntah, xbp minat tgk cite sb preference aku pd muzik...1st time tengok movie masa study kat KISDAR...tu pun tgk kt mid valley dgn housemates yang semuanya dah selamat menjadi isteri/mak org - dieba, azie, onah, hajar, tipah, ayong n adik tipah..tgk cite GERAK KHAS {xingat tajuk penuh}..

pastu bila masuk U, member2 leh tahan 'giler wayang' gak..tap jarang aku join sb xmau keluar malam {kan xmanis anak dara keluar malam *shy2 face*} atau weekend {sb nk balik umah hahahha}..kadang2 je aku join tu pun tgk cite genre pe..

cuma bila dah abis study n dah mula keje, baru aku berjinak2 tgk movie..tu pun sebulan dua baru sekali tgk...time tu BF kaki wayang gak..sudahnya dia g dgn kwn2 la...

sekarang ni bila dah kahwin, hubby selalu buat surprise..siap2 beli tiket wayang then ajak g makan {padahal taktik nk ajak wife dia yang malas keluar ni keluar jugak}
pas abis makan ajak beli popcorn caramel {sb dia tau wife dia suka mkn popcorn}
pastu terus ajak naik escalator g GSC!!!

dah tu, dapat plak anak2 sedara {hubby} ya mmg sgt suka tgk movie..layan kan je la...
last time rasanya kami tgk movie ber6 layan red riding hood

*tetiba nk tgk NUR KASIH, PIRATES & KONGSI*
ngada2 betollll

No comments:

Post a Comment